Udfordring
Problematikken er kendt mange steder rundt i udkantsdanmark: landflugt, skole- og butiksnedlukninger. Den tillokkende løsning: at få gang i turismen!
Challenge: at få Kellenhusen på landkortet over attraktive turist-rejsemål.
Strategi
Det blev til en Marketings- og kommunikatinskampagne med særligt fokus på turister med individuelle behov.
Udleje af ferielejlighed og sommerhuse blev sat i forbindelse med den individuelle oplevelse. Den besøgende skulle gå på opdagelse i regionen. Der indledtes et større informationsarbejde mhp formidling af det, regionen har at byde på - fritidsoplevelser for enhver smag.
På den måde blev det muligt at vinde de eksisterende gæsters loyalitet og udvide målgruppen med nye segmenter af individual-rejsende - hvoraf ca 2 ud af 3 gæster vælger at komme tilbage til Kellenhusen.
Målgruppe(r)
Individual-turister
Stigning i antallet af besøgende
Vi sætter al vores viden og erfaring ind på at finde de rette partnere og opstille det rette koncept til lige netop dit produkt.
Vi agerer hjemmevant i begge kulturer og på begge sprog. Vi sparrer med dig på på dit sprog – og omsætter strategien på et sprog, din målgruppe forstår.
Vi gør en dyd ud af at kunne følge vores kunder til dørs. Hvor vi ikke selv kan hjælpe, har vi partnere som kan.
Vores mål er din succes!
Nordic Branding er dit agentur for cross-border kommunikation og marketing